Adminisztráció csökkentés, HR IT rendszerek fejlesztése

 2021. január 21., csütörtök (1 nap) 9:00-17:00

A program azoknak szól, akiknek fontos, hogy a HR-es mindennapjai ne az adminisztráció mókuskerekéről szóljanak. Akik a „gépre” szeretnék bízni a gyakran ismétlődő, unalmas, ezer apró részletre figyelős, időt rabló feladatokat. Azokat is várjuk, akiknek még a HR rendszer az Excel táblák sokaságát jelenti és muníciót szeretnének gyűjteni, hogy miként tudják üzleti szemléletben alátámasztani a saját HR informatikai rendszerük létjogosultságát.

Ajánljuk azoknak is, akiknek van már HR rendszerük és szeretnék minél jobban kihasználni a funkcióit, látva, hogy mi mindent lehet egy logikusan felépített rendszerrel megvalósítani.

A résztvevők a program végére mintát kapnak arról, hogyan tudják a HR tevékenységek hálózatában a legfontosabb kapcsolódásokat megteremteni és az üzleti hasznosság elvére építeni a folyamatokat.

Elsajátítják a folyamattervezés alapjait, ami elegendő, hogy a saját cégükben a kritikus feladatokat átültessék és rendszer szinten kezeljék.

Mit ad ez a képzés?

  • HR stratégia szemmel és vállalati üzleti szemlélettel történő rátekintést a témára.
  • Megerősítést, mintát, hogy nem kell informatikusnak lenni, hogy a gépet dolgoztassuk magunk helyett,
  • Koncepciót HR tevékenységeink értékeléséhez és ötleteket a továbblépés lehetséges irányainak megtalálásához és kidolgozásához.
  • További felhasználási javaslatokat, hol és mit lehet kezdeni az automatikus folyamatokból létrejött adatcsomaggal?

Milyen módszereket használunk?

  • Szakmai szempontok bemutatása konkrét üzleti helyzeteken és praktikus szemléltető modelleken keresztül,
  • Kiscsoportos workshopok – egy-egy téma 3-4 fős kiscsoportokban való átgondolása,
  • Szakmai checklist-ek,
  • Leggyakoribb HR folyamatok és automatizálásuk módja,
  • Saját gyakorlat értékelése és vállalati fejlesztési terv kidolgozása.

Milyen témákkal foglalkozunk?

  • HR tevékenységek feltérképezése.
  • Folyamatok rögzítése, gubancok kicsomózása, egyszerűsítés.
  • Milyen eszközök vannak és mit, mire állítsunk csatasorba?
  • Hogyan lehet minimális költségből valóban hasznos funkciókat építeni?
  • Hogyan lehet workflow-t felépíteni a saját HR rendszerünkben?

Technikai részletek:

Oktató: Kriza András

Időpont: 2021. január 21. – csütörtök 9:00 – 17:00

Helyszín: Online (Zoom vagy Teams)

Ár: 39.000,- Ft +Áfa

Képzési azonosító: 2021/0002 (Adminisztráció csökkentés, HR IT rendszerek fejlesztése)


Ne maradjon le az eseményről!