Március 28. csütörtök, 09:00-17:00
Viselkedéselemzés az Üzleti Világban - egynapos tréning
A NonVerbal Academy Viselkedéselemzés Tréning során a képzés résztvevői megtanulhatják, hogy miként ismerhetik fel mások érzelmeit, pillanatnyi érzelmi változásait és hogyan azonosíthatják a különböző megtévesztő viselkedési formákat a kommunikáció során tudományosan igazolt nonverbális és verbális viselkedésbeli indikátorok elemzése segítségével.
A képzés résztvevői megismerkedhetnek a SCAnS (Six Channel Analysis Sytem), azaz a 6 csatornás viselkedéselemző módszer használatával, amit külföldön már rutinszerűen használnak az üzleti élet számos területén, emellett széles körben alkalmaznak az európai repülőtereken és védelmi minisztériumokban, valamint a diplomácia világában.
Interaktív kurzusunk bővelkedik a videóelemző gyakorlatokban és szituációs játékokban, amelyek elősegítik, mind a valós időben történő viselkedéselemzés gyakorlását, mind pedig a videóelemzéshez, és a jelentés elkészítéshez szükséges tudás elmélyítését, illetve lehetőséget biztosítanak arra, hogy a résztvevők a teljesítményükről oktatóinktól visszajelzést kaphassanak.
Az egynapos tréning során az alábbi kompetenciák szerezhetők:
- a SCAnS, azaz a 6 csatornás viselkedéselemző módszer használatának megismerése, valamint 13 tudományosan igazolt viselkedésbeli indikátor elsajátítása;
- az érzelmek működésének átfogó megértése és az érzelmi kiváltó okok (emotional triggers) megismerése;
- a verbális és nonverbális kommunikáció elemzése a SCAnS segítségével és mások pillanatnyi érzelmi változásainak detektálása, valamint különbségtétel őszinte és megtévesztő üzenetek között;
- a hazugság során végbemenő pszichológiai folyamatok megértése;
- egy személy alapmintázatának meghatározása;
- a kommunikáció során esetlegesen megjelenő PiN-ek (Point of Interest) azonosítása és kiértékelése a 3-2-7 algoritmus segítségével;
- a hét univerzális arckifejezés (öröm, harag, szomorúság, félelem, meglepetés, undor, megvetés) felismerése;
- a leplezett vagy álcázott érzelmek azonosítása a mikro arckifejezések felismerésén keresztül;
- mások pillanatnyi érzelmi állapotának azonosítása a hangerő, a hangmagasság és a tónus elemzése segítségével;
- a testbeszéd elemzése tudományosan bizonyított indikátorok segítségével: emblematikus gesztusok, illusztrátorok, manipulátorok, izomfeszültség;
- az interakciós stílus elemzése a kommunikáció folyékonysága, a különböző kitérési stratégiák, illetve a benyomáskezelés használata alapján;
- mások beszédének és írott kommunikációjának az elemzése a kimondott szavak, azaz a verbális tartalom kiértékelése alapján (eltávolító nyelvhasználat és nyelvbotlások).