HR adminisztráció csökkentése és kompenzációs struktúrák

2023. október 26. (1 nap), 09:30-16:30

Ez a program két összekapcsolódó témát ölel fel. Jellemzően azoknak szól, akik HR kompenzációs és adminisztrációs területeken dolgoznak és fontos számukra, hogy ezen a területen minél nagyobb hozzáadott értékű munka történjen. Akik a „gépre” szeretnék bízni vagy csökkenteni a gyakran ismétlődő, unalmas, ezer apró részletre figyelős, időt rabló feladatokat. Azokat is várjuk, akik szeretnének átfogó képet arról, hogyan épülnek fel más vállalatokál jellemzően a kompenzációs struktúrák és hogyan hasonlíthatjuk sajátunkat legjobban össze a bérpiaccal, illetve fejleszthetjük tovább ezt a területet.

A résztvevők a program végére mintát kapnak arról, hogyan tudják a HR tevékenységek hálózatában a legfontosabb egyszerűsítéseket megteremteni és az üzleti hasznosság elvére építeni a folyamatokat, illetve saját kompenzációs gyakorlatukat értékelni, átalakításokat javasolni. Elsajátítják a folyamattervezés alapjait, ami biztosítja azt, hogy a saját cégükben a kritikus feladatokat átszervezzék és rendszer szinten kezeljék.

Mit ad ez a képzés?

  • Üzleti szemlélettel történő rátekintést a témára és átfogó piaci áttekintést.
  • Konkrét gyakorlati módszertant saját folyamataink megvizsgálására és átalakítására.
  • Koncepciót HR tevékenységeink értékeléséhez és ötleteket a továbblépés lehetséges irányainak megtalálásához és kidolgozásához.
  • Kompenzációs struktúrákhoz gyakorlati és elméleti áttekintést.

Milyen módszereket használunk?

  • Szakmai szempontok bemutatása konkrét üzleti helyzeteken és praktikus szemléltető modelleken keresztül
  • Kiscsoportos workshopok – egy-egy téma 3-4 fős kiscsoportokban való átgondolása
  • Szakmai checklist-ek
  • Leggyakoribb HR folyamatok és egyszerűsítésük módjai.
  • Saját gyakorlat értékelése és saját vállalati fejlesztési terv kidolgozása.

Milyen témákkal foglalkozunk?

  • HR tevékenységek feltérképezése, elemzése, alacsony vagy nulla hozzáadott értékű tevékenységek beazonosítása.
  • Akciótervezés, lehetséges megoldások az egyszerűsítésre, átalakításra vagy megszűntetésre.
  • Kompenzációs rendszerek elemei és felépítésük (alapbér, bónusz, jutalék, juttatások, MRP program stb.).
  • Bérpiaci összehasonlítások módszertana, eszközei, információ források, beszállítók kiválasztása.

Technikai részletek:

Oktató:    Jakobsen Petra

Időpont:   2023.10.26. (1 nap), 09:30-16:30

Helyszín: Virtuális, élő (Zoom) 

Ár:             49.000,- Ft + ÁFA (62.230,- Ft)

 

A bekapcsolódásnak nincs szakmai előfeltétele, előképzettséget nem igényel. A meghirdetett program bejelentés alapján folytatott képzés. A program elvégzése után tanúsítvány kérhető, mely csak a program elvégzését igazolja, szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére, illetve tevékenység folytatására nem jogosít.

A Flow Consulting Kft. felnőttképzési nyilvántartásba vételi száma: B/2020/000182


Flow-ba hozunk Téged is!